Tussenstop in Hong Kong

2 november 2016 - Hong Kong Island, China

Dagje kowloon en daarna met de boot naar HongKong, met de tram naar de peak voor een geweldig uitzicht! Maar nu eerst wat te eten zoeken .

1. Anke:
    2 november 2016
    Hoop dat je op tijd eten gevonden hebt. Anders lezen we het wel in de krant hier: Nederlandse vrouw agressief in Hongkong als gevolg van honger. hihihi. Fijn dat je de dag in Hongkong ook goed doorkomt en ons laat delen in je avontuur. Geniet!
  2. Sylvia:
    Eerste deel vd vlucht zit er op. En eten vinden hopelijk gelukt want weet niet of je voldoende bananen bij je had.
  3. Petra:
    2 november 2016
    Prachtig, ziet er uit als indrukwekkende stad. En daar moeten toch wel wat noodles te vinden zijn. Kanibalisme is altijd een goede tweede optie
  4. Han.:
    3 november 2016
    Lieve Ellen,
    Gezien dat je de overtocht naar Hongkong en kowloon goed hebt doorstaan In mijn tijd lande je in Hongkong nog midden in de stad. Doe voorzichtig ,groeten Pa.