Canyons en een stad!

17 november 2016 - Alice Springs, Australië

Hi there, heb weer wifi dus kan weer wat schrijven
Even kijken waar was ik ook al weer. Oja gisteren naar Kings Canyon gereden . 300 km niks , outback, 1 weg , 1 landschap, 1 roadhouse onderweg ( die geen koffie hadden want het water was salty) 1 dingo( toch nog een lassie) , 2 fietsers ( gestoord op een weg waar je 110 mag)10 auto's onderweg gezien. Ook geen radio, maar had een cd gekocht, op advies van een volgens mij best moderne jonge man. Het was niet te harden maar kan nu alle liedjes meezingen . Tenminste, ongeveer, dat australisch is nu niet bepaald hoog engels, maar ja niemand hoort hetAangekomen bij het resort( de enige bebouwing in 200km omtrek) even aan de ppol liggen bijkomen en begin van de avond een korte wandeling onder in de canyon gemaakt. Vanmorgen om 6 uur de bovenkant beklommen, wilde helemaal rond maar was halverwege al dicht vanwege de hitte, flauw het was maar 32 graden. Maar goed dat was wel lekker want vandaag 500 km naar Alice Springs gereden , zelfde ervaring als gisteren alleen de dingo' waren weg ( moest een eind dezelde weg teru) zelfs de fietsers kwam ik weer tegen , ze leefden gelukkig nog! Kon wel een shortcut nemen maar dat was 100 km onverhard, denk niet dat dat fijn is met mijn toyota corolla haha. Maar ik ben dus nu in Alice Springs , dichtsbijzijnde andere stad in alle richtingen ong 1600 km , dat jullie even het idee krijgen van de dimensies! Ben ook al bij de flying docters geweest, was heel leuk! Wat je allemaal niet kan doen op zo'n dag ! Nu ga ik nog even zwemmen , het is hier 38 graden en ze vinden dat fris hier . Tot de volgende keer in noord Australië
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gré:
    17 november 2016
    Jij hebt het in ieder geval lekker warm. Heb je gesolliciteerd naar de flying dentists? Ik weet de route die je nog met de auto gaat niet, maar richting noorden (Darwin) vanaf Alice Springs loopt een spoorlijn.Maar dat zal wel niets nieuws zijn voor jou. Geniet er nog even van, je hebt nog zeeën van tijd.
  2. Han.:
    17 november 2016
    Ben niet jaloers,maar geniet ervan, je scoop wordt aanmerkelijk verbreed en dat is ook belangrijk.
    Groetjes Pa.
  3. Sylvia:
    Hoi
    Zo jij legt wat km's af deze vakantie. En dan nog maar een klein stukje zien. Maar jij ziet wel hele mooie dingen als ik picto's zie. Volgende keer 4WD :)? Geniet er maar lekker van.
    Gr Syl