In de relaxstand en weer terug in Lima

19 oktober 2017 - Lima, Peru

2 Dagen heerlijk rustig in Cusco, beetje thaise massage, met gids door de stad en nog meer geleerd over de inca's . Het is een heerlijke stad, wel veel toeristen maar er zijn zoveel leuke en hippe eettentjes je kan gewoon niet kiezen . Oh en mn schoenen zijn ook weer schoon ! Vanmiddag met vliegtuig weer in Lima aangekomen. Hebben hier voor de laatste dag een beetje luxer hotel met zwembad. Gegeten in de kunstenaarswijk Barranco , de cerviche moesten we ook nog proberen, specialiteit hier van rauwe vis en citroen , pisco sour erbij , heerlijk weer! Morgenavond om 20.00 uur vliegen we terug helaas. Afscheid van Peru , heerlijk land , lieve mensen , heerlijk eten , overweldigende natuur , eigenlijk alles wat je maar kan wensen. Met pijn in ons hart , misschien tot ziens Peru! 😘😘😘

1. Sylvia Bruin de:
    20 oktober 2017
    Geniet nog even en alvast goede reis.
  2. Ton:
    20 oktober 2017
    Thaise massage.. ? Dit lijkt meer op Peruaanse knijperij..
  3. Gré:
    20 oktober 2017
    Mooi, heb genoten van jullie mooie foto's. Goede reis terug.
  4. Han.:
    20 oktober 2017
    IK WENS JULLIE EEN AANGENAME EN VOORSPOEDIGE THUISREIS !
    TOT GAUW.
    PA.
  5. Han.:
    20 oktober 2017
    Ik wens jullie een- in alle opzichten- voorspoedige thuisreis !
    PA.
  6. Saskia:
    20 oktober 2017
    Hi. Ook ik heb genoten van de verhalen en foto's! Goeie reis terug. Ben benieuwd naar het live verslag! grtzzzz
  7. Je reisgenoot:
    22 oktober 2017
    Lieve El....het was een groot feest om dit avontuur samen met jou te beleven...dank lieve schat. Dikke kuzzz en nu lekker uitrusten 😘😗😙
  8. Lillian Elena Urrutia D'Cavero/Drillich:
    23 oktober 2017
    I'm so very sorry !!! That I haven't coment
    But in the middle of moving!!
    House sold!!
    You really have seen what PERU is
    About!!
    Every place you went ( was there)
    Made me so proud !!
    And so jealous that you had the
    The chance to eat a real "ceviche"
    And of course a nice " Pisco-Sour"
    A good Peruvian beer " Cuzqueña"
    I hope??😊😊😊
  9. Lyda & Rein:
    24 oktober 2017
    Met heel veel interesse alles gelezen. Peru staat ook op onze wensenlijst en nu nog meer.
    Lieve groet en goeie reis !