Finding Nemo

27 november 2016 - Cairns, Australië

Ach eigenlijk was ik na een dag wel weer bijgekomen en begon er al weer aan te denken een auto te huren Maar moet een beetje afkicken van dit zwerversbestaan dus heb de bus naar Port Douglas genomen. Na de yoga-on-the-beach de volgende dag had ik weer wat rust en heb 2 boeken uitgelezen en verder helemaal niks gedaan ! Vandaag ja dat is eigenlijk de kers op de taart. Met een grote catamaran het great barrier rif open heb 2 keer kunnen duiken op verschillende plekken . weliwaar aan de arm van een duikinstructeur maar dat was geweldig want hij kon natuurlijk alle goede plekken vinden , ik zou echt de oriëntatie verliezen.Moest wel in stingerpak tegen de kwallen en de tweede duik ook met wetsuit want het was best koud! Nu laatste avond in Palm Cove. Bij het ruisen van de zee zit ik aan de catch of the day en een witte wijn en geniet nog na van deze dag. Morgenochtend terug naar Sydney en woensdag terug naar Nederland. Ik begin jullie wel te missen! Maar het zal ook wel even wennen zijn, zal het zwerven , het weer en het relaxte leven hier ook wel missen. Het was fijn dat jullie met me meegereist zijn, het was af en toe wel alleen, maar niet eenzaam, heb altijd vertrouwen in mezelf gehad. Ik zie jullie gauw weer!