crocodile dundee, een gorge voor mij alleen en zwemmen onder de waterval

23 november 2016 - Darwin International Airport, Australië

Hi there, ben weer in de bewoonde wereld, zit in Darwin te wachten op mn vlucht naar Cairns . daarna door naar Palm Cove, paradise on the beach. Even uitrusten . Zat er gisteren even doorheen, de lange autoritten, de hitte, de hoge luchtvochtigheid. Heb in 4 dagen 3 national park doorgecrosst, 1000 km . Kakadu in de wetlands met zn billabongs, salty's ( zoutwatercrocodillen en heeeel veel vogels waar ik de naam niet meer van weet, maar prachtig park. Daarna naar de Katharina gorge, waar ik helemaal alleen was met mn kano( ze verklaarden me daar voor gek ) maar dat maakte het wel heel bijzonder! Vandaag litchfield met zn vele watervallen waaar je heerlijk kan zwemmen , termietenheuvels ( zie foto). Kortom best veel gedaan ,en gezien .Maar ben blij dat ik mn laatste huurauto ingeleverd heb , en schadevrij allemaal.See ye later on the beach ik ga boarden

1. Han.:
    Hoi Ellen,
    Je hebt al veel gezien en meegemaakt,dat is elicter voor je verdere leven,maar doe het nu maar een beetje kalmer aan zodat je weer heelhuids op je nest terug komt.
    Goetjes PA.
  2. Lianne:
    23 november 2016
    Wat een indrukken doe jij op. Ik vind het volgen al indrukwekkend, laat staan hoe het in het echt moet zijn. Super. Veel plezier en wat een wijze raad van je vader.
  3. Je reisgenoot:
    23 november 2016
    Tof El...pracht foto's ...nu ff rust, geniet ervan wereld reizigster . big hug :)