rest Sydney en begin great oceanroad

7 november 2016 - Apollo Bay, Australië

Heb een beetje weinig tijd gehad voor mn blog, de familie heeft me goed beziggehouden . Beetje strand, de highlights van Sydney, reptielen en spinnen. De foto met die blauwpaarse bomen is de jacaranda daar staat Sydney vol mee. Heb ook een beetje rijles gehad, jongste dochter heeft me naar de stad laten rijden en terug, dat was wel handig want het is heel raar, het linksrijden gaat nog wel maar het rechtszitten is oppassen want er is links nu teveel auto. Voor je het weet zit je ergens tegenaan ahum . Sydney is een mooie en relaxte stad, maar je moet niet uitgebreid uit eten willen, om hal8 beginnen ze al te stressen , om 9 uur is er geen leven meer! Maar ja je moet wel vroeg naar bed want om balf 6 krijsen die papagaaien weer. Vanochten om half 5 opgestaan en naar melbourne gevlogen.Huurauto opgehaald en aan de great oceanroad begonnen, een ruige kustroute die direct naast de oceaan loopt . Een groot paradijs voor surfers. Veel haarspeldbochten dus heb mn linkrijden goed kunnen oefenen op deze 185 km . Ben in Apollo bay een schattig dorpje en hier kan je wel tot 9 uur eten en zijn zelfs de winkels na 6 uur open ! Ik drink even een koffie en dan ga ik wat rondkijken en bananen kopen haha. Tot de volgende keer

1. Annemieke steinkamp:
    7 november 2016
    Hé lieve El. Nou begint het grote avontuur pas echt. Leuk om je via deze blog te volgen.
    Zijn we toch een beetje bij elkaar. Heb het goed en hou het goed.dikke knuffel van mij. Annemiek
  2. Han.:
    Hoi Ellen ,
    Gezien dat je het goed met je gaat, geniet er maar van.
    Hier is het guur nat en koud.
    Pas goed op je zelf,en doe voorzichtig.
    PA.
  3. Je reisgenoot:
    7 november 2016
    Lieve Kakkie...top dat het allemaal goed gaat. Ik vind je gewoon een ontzettend stoer wijf dat je dit in je eentje doet...geniet ,ervaar en verrijk jezelf. Hele dikke kuzzz.
  4. Saskia:
    7 november 2016
    Hi there, vooral die krijsende papegaaien spreken mij wel aan! En dat link rijden! Wel aan jou toevertrouwd! Geniet er van en doe ook maar voorzichtig.

Hier vooral nat en koud! En veel gezeur over zwarte piet! Dus je mist helemaal niks.

Lieve groet!

Saskia
  5. Wendy de Lange:
    7 november 2016
    Wauw wat stoer allemaal joh!! Erg leuk om zo van je te horen. Vandaag tijdens de lunch hadden we het over je...alweer weekje zonder Ellen. Opzich wel fijn dat ze vroeg eten want jij en te laat eten !! Geniet lekker
  6. Lianne:
    7 november 2016
    Wauw, mooi hoor. Prachtig die bomen. Maar het strand ziet er ook fantastisch uit. Heel geruststellend, die folder vd spinnen..... Je kent hem inmiddels wel uit je hoofd, toch?
    Goede reis nog verder en veel plezier!
    Groetjes, Lianne