Lima

1 oktober 2017 - Lima, Peru

Hola!
Onze eerste dag en al zoveel meegemaakt en gezien. Vanochtend met de bus naar het oude centrum gereden en daar was het groot feest, optocht met muziek en dansende mensen, geweldig , en wat klein zijn ze hè die peruanen , de meeste zijn nog een kop kleiner dan ik 😄. Daarna door de catacomben van het fraciskaner klooster, niet voor tere zieltjes! Op de boulevard was het weer feest, hebben vrolijk met een groepje meegedanst , waren ze blij mee! Verderop werden we in een komisch nummer verwerkt , denk tenminste dat het grappig was , hier spreekt niemand engels, iedereen moest erg lachen en het staat op you tube maar heb nog niet durven kijken😀. Nog een bustour gedaan maar werd zo koud bovenop dat we uitgestapt zijn en taxi ( die bijna uit elkaar viel) naar hotel genomen hebben . Nu op tijd in de mand want morgen trekken we verder langs de kust naar het zuiden ! Tot gauw weer!

1. Annemieke steinkamp:
    2 oktober 2017
    Zit er kleurig uit.Die muts staat je uiterst charmant. Geniet meisjes!!! kus kus
  2. Han.:
    2 oktober 2017
    Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Geniet er van.
    Pa.
  3. Ton:
    Mooie muts !
  4. Lianne:
    2 oktober 2017
    Haha, wat heb jij ineens een weelderige haardos gekregen Ellen! En wat een feestelijk onthaal;). Goede reis verder.