We hebben het verdiend! Eindelijk dan de Machu Picchu!

17 oktober 2017 - Cusco, Peru

Half vier met hoofdlamp op naar de toegang tot machu picchu. We zijn bijna de eersten maar moeten hier 2 uur wachten tot de poort open gaat. Ondertussen wordt de rij langer en langer, we hebben gelukkig een zitplaats! Eindelijk kunnen we naar binnen , het is droog gelukkig maar nog erg mistig. 2 uur lopen we naar de monkeysteps , bovenaan is de zonnepoort. We wachten even of de mist optrekt en we de m p in de verte kunnen zien liggen maar dat duurt te lang dus we lopen nog 2 uur tot de echte toegang . Elvis geeft ons een uitgebreide rondleiding . Het is helder en af en toe zon . We hebben het gedaan! Bloed zweet en tranen , maar hier staan we toch maar bij 1 van de wereldwonderen ! Het is prachtig , ontroerend, onwerkelijk. Het was een avontuur dat ik niet had willen missen hoe zwaar het ook was. Het moest zo zijn , deze pelgrimstocht.
Ondertussen zijn we weer terug in ons hotel, heeel blij gisteren avond met eindelijk een douche. Op weg naar cusco in bus en trein armen strak langs het lichaam en benen bij elkaar😂😂. Vandaag doen we niet veel ,misschien een Thaise massage, niet te veel lopen in ieder geval! 😄
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Je reisgenoot:
    17 oktober 2017
    Ja kakkie....we stonken wel een beetje..maar niemand rook het..alleen wij😂😂
  2. Ester kraan:
    17 oktober 2017
    Geweldig hoor! Wat een mooie reis. Maar behoorlijk heftig begrijp ik maar jullie hebben het wel gedaan👍👍👍. Mooie foto 's ook. Kunnen jullie nog lang op teren. Geniet nog lekker van de laatste dagen
    😘😘😘
  3. Anke:
    17 oktober 2017

Voor jullie. Omdat jullie het verdiend hebben😂😘😘😘😘
  4. Wendy de Lange:
    Trots op jullie!!!
    Nu lekker bijkomen en nagenieten!!😊
  5. Sylvia Bruin de:
    17 oktober 2017
    Wauw wat een schitterende maar zware tocht hebben jullie gedaan. Mogen jullie trots op zijn. En nu nog lekker (na)genieten en beetje relaxen
  6. Ton:
    17 oktober 2017
    Hele diepe buiging voor jullie !! Kuzz.
  7. Han.:
    18 oktober 2017