Van Syauli naar Birethani

23 oktober 2019 - Pokhara, Nepal

Laatste etappe! Maar 2 uurtjes en bijna vlak! Heerlijk, prachtig door rijstvelden kleine dorpjes en dan zijn we weer bij het beginpunt. Wat een avontuur, kou geleden, vies geworden, pijn gehad, slecht geslapen en snipverkouden maar onvergetelijk, indrukwekkend, magisch en zijn dankbaar dat we dit hebben kunnen doen🙏. Nu terug in de bewoonde wereld en zijn weer fris gedoucht en schoon aangeleed😅. Nog 2 dagen pokhara om bij te komen maar we gaan ook nog wel wat leuke dingen doen. Jullie horen en het wel!

1. Anke:
    23 oktober 2019
    Geniet van het niks doen!
  2. Ton Rentier:
    en nu maar ff relaxen !
  3. Angelique:
    23 oktober 2019
    Weer een mooie ervaring rijker! Geniet nog van jullie dagen daar.
  4. Je reisgenoot:
    24 oktober 2019
    Het was magisch Ellen... Top om dat samen met jou te mogen doen.. ♥️🙏♥️
  5. Gré:
    Koud,vies,pijn én slecht slapen, zijn de ingrediënten die jouw "rimboe" reisgenoot juist opzoekt. Hoe mooi om dat nu samen te delen.;)
  6. Loes:
    25 oktober 2019
    Wat een ontberingen! Een reis om nooit meer te vergeten en wat zijn die bergtoppen imposant. Geniet van jullie welverdiende relax momenten