Folklore op de eilanden en een blonde actie

10 oktober 2017 - Puno, Peru

Het Titicacameer ligt op 3820m, dus we blijven gewoon cocathee drinken cocabladeren kauwen. Ik heb geen last tot nu toe maar ik loop wel iets minder hard😅.Vanmorgen om 7 uur alweer op pad met een klein groepje amerikanen Australiërs en 2 noorsen. Met de boot naar 3 eilandjes, prachtig , nog een beetje authentiek en weer veel kleur. Op het eerste eiland mooie wandeling gemaakt en de gids heeft heel veel verteld over de mensen die hier wonen . De mannen leren hier al vroeg breien want zodra ze willen trouwen moeten ze het goed kunnen anders worden ze door hun schoonfamilie afgewezen 😄 daarna Een heerlijke lunch gegeten die met het stenen onder de grond was klaargemaakt. Laatste bezoek waren de Uroseilanden , drijvende eilanden van riet waar gemiddeld zo'n 5 gezinnen wonen.
In het busje terug waren we vergeten hoe ons hotel heette( jaa het is ook niet merr bij te houden) iedereen deed mee met raden en had een hoop lol, goeie actie weer haha, maar we zijn er gekomen ! Morgen staat de wekker weer om 6.00uur . Dan gaan we met de bus naar cusco voor de grote finale!

1. Ton:
    11 oktober 2017