Condors, warm water bronnen en marktdag

9 oktober 2017 - Chivay, Peru

Zoals jullie op de foto's kunnen zien hebben we de condors gespot! 1 voor 1 stegen ze op uit de canyon, prachtig , ze waren wel wat klein zo ver weg maar toch indrukwekkend. Dat was ook de trip er naar toe. Chivay ligt op een hoogvlakte met vulkanische bodem dus heel vruchtbaar en in de pre-incatijd zijn hier terrassen aangelegd om alles van water te voorzien . We zijn niet tot het einde van de canyon geweest waar hij op z'n diepste punt is want dat is een hike van 5 uur . Met Mieke gaat het wel iets beter maar we doen nog even rustig aan . 's Middags zij we naar de baños thermale gegaan met de tuktuk want was veel te ver lopen .Het was er superdruk want het was zondag. 'sAvonds de eerste alpacasteak gegeten ( mijn legendarische eetlust is weliswaar wat minder maar krijg nog genoeg binnen) hij was heerlijk , misschien toch ook maar de cavia proberen😄. We zijn ondertussen al weer uitgecheckt hebben nog een rondje over de maandagmarkt gedaan . Je krijgt gewoon niet genoeg van die mooie mensen en het bijzondere eten !Nu zitten we op terras te wachten op de bus naar Puno, nogg 200m hoger dan chivay. Dat is 7 uur, we hebben minibus geregeld met engelssprekende gids en deze heeft een aantal stops onderweg zodat we ook nog wat leren! Volgende keer moeten we ook spaans leren want het is veel handen en voetenwerk, maar dat heeft ook wel wat! Tot in Puno aan het Titicacameer!

1. Saskia:
    9 oktober 2017
    Jaloersmakend!
  2. Petra:
    9 oktober 2017
    WOW wat een reis. Wat een super mooie foto's!! Xx
  3. Lianne:
    10 oktober 2017
    Kleurrijk. Mooi hoor. Volgens mij kom je ogen te kort. En dat vlees op die kar! Kan het me bijna niet voorstellen als slagersdochter hoe dat daar erbij ligt;)
    Veel plezier nog!!