Chivay

8 oktober 2017 - Chivay, Peru

Vandaag een wat minder luxe bus, maar hij is niet uit elkaar gevallen en heeft ons in 6 uur naar chivay gebracht. 1 plasstop en dan moest je nog snel zijn ook , 1 meisje had geluk dat ze niet alleen reisde anders stond ze daar nog. Ook het hoogste punt, mirador de los Andes , op 4910m heeft hij gered . Chivay is een leuk klein stadje een verademing na het drukke en grote Arequipa. Het lijf moet wel even wennen aan de hoogte, Mieke was al helemaal niet lekker, dus we hebben hapje gegeten en heel vroeg gaan slapen . Vandaar dat ik op rare tijd( 1.25, wakker ben 😄. We moeten om 5.30 op voor onze trip naar de Colca Canyon. Deze is 2x zo diep als de Grand Canyon en de op 1 na grootste van de wereld. We gaan daar Condors spotten en de Canyon bekijken .Foto' s volgen want internet is hier helemaal miserabel !

1. Saskia:
    8 oktober 2017
    Het blijft maar uitdagend! Wat een avontuur. En wat hebben jullie al veel gedaan in deze eerste week! Hopelijk knapt Mieke snel weer op! En die foto's.... houden we gewoon tegoed! Geniet!
  2. Gré:
    8 oktober 2017
    Oefh, dan hakt een reis in een minder comfortabele bus er wel in. Dus Colca Zip-Lining zit er even niet in. Dan lekker bijkomen in de warmwaterbronnen van 38 graden. Ultieme tip: Als je condors wil zien, stop dan op het viewpoint net voor het druk toeristische uitzichtpunt. Daar zagen we er - zonder overdrijven - meer dan 20 (en minder mensen op de foto)! Deze tip hadden jullie vast al ergens gelezen in de reviews. Wacht met smart op jullie foto's.
  3. Lillian Elena Urrutia D'Cavero/Drillich:
    8 oktober 2017
    Enjoy for me One of the wonders of
    The world " EL CAÑÓN DEL COLCA"
    Hope, crossing my fingers that you
    Get to see a "CONDOR" in plain
    Flight !!!!! It takes your breath away !!!
    Magnificient creature !!! Ok it's not
    Very hansome but still impressive!!😃😃
    Sweet dreams
  4. Ton:
    8 oktober 2017
    Tja... Jullie wilden zelf...