Laatste dag

27 oktober 2019 - Kathmandu, Nepal

Het is gezellig druk op dit "zet een kaars voor je raam vanacht" festival. Overal kerstverlichting, er worden mandala's gemaakt op straat, kinderen zingen een soort St Maarten en de afrikaantjes(de bloemen) zijn niet aan te slepen. Ook nog eben Durbar Square meegepikt met zijn vele (deels verwoestte) tempels. Het was een mooie laatste dag. Tot een volgende reis weer😘😘😘

1. Paul Heus:
    Ahhhh, superreis meiden!
    Even bijkomen en dan weer plannen maken voor het volgende avontuur😎
  2. Saskia:
    Prachtige verhalen el!! Goeie terugreis straks! Ik zie je snel weer! 🍁🍂
  3. Petra:
    Geweldig El. Wij vinden het fijn de verhalen van je persoonlijk weer te horen. Goede reis voor jullie beide. Tot snel
    Xxx Petra
  4. Lydia:
    27 oktober 2019
    Ik heb ook genoten van jullie verhalen en de foto's...Deze ook weer... de kléuren! Prachtig!😘
  5. Ton Rentier:
    Dank voor je verslagen en de prachtige foto's kakkie !
  6. Jolanda:
    29 oktober 2019
    Wauw wat een kleurenpracht; ik hoor vrijdag graag de verhalen live...!
  7. Bert en kerstinl:
    23 november 2019
    Jallo Ellen
    HWT ZIT WEOP. jE HEBT PRACHTIGE PLAATJES AAN ONS LATEN ZIEN EN BEDANKT DAARVOR. eEN AVONTUUR! eN NU WEER IN JE EIGEN OMGEVING. tOT ZIENS!